05-04-2012

Tja!

Nu är det verkligen en fet nedräkning till studenten, på fredag smäller det!
Är jag störd om jag inte vill ta den? Hannah du kan inte svara på den frågan för du känner samma som jag haha!

Nåväl, min gårdag får ni i bilder till en viss del.



Jag och Montana gick till storheden från Dollarstore, ja ni som bor i Luleå vet ju hur långt det är, då hittade vi den här goingen efter vägen!



Var på nån djuraffär och petade nästan på fiskarna! :D




Elgiganten fo sho! Behöver jag ens yttra mig?







Go jävla fin satans klassen!
Här var vi hos våran lärare och hade avslut, sen åkte vi till udden och spelade kubb och vann över några tattiga NTIare ;) Det var fullt ös igår fyfan, både jag och Hannah hann bara komma hem så var vi tvungna att åka till Camilla och sedan åka till udden och ingen av oss kom ju hem förän vid halv 12 på kvällen ungefär..

Nåväl, ikväll kommer mitt hjärta till mig :' ))
Så stannar han här till söndag så han missar då absolut inte min student, woop woop! :D<3
Puss!

MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback