18-06-2012

Tjenis penis!

Inte många timmars sömn inatt, sömnade nog inte förän efter 3 och klev upp kvar över 7, nu har jag ögoninflammation och självfallet har jag bokat tid på vårdcentralen men när får jag en tidjävel dom ska ringa upp? Jo kl 9, om jag nu gjorde rätt, jävla telefonbokning, är inge teknisk tror jag.

Nåväl, kan ju bjuda på lite intagrambilder från senaste veckan! :)



Helt ok att jag ser ut som en strandad val när jag sover och hjärtat måste ta en bild på mig..











Sjukhusvistelse, woho..



Ja där är mina infekterade ögon, woho, kunde fan inte ens öppna ögonen imorse..
Nåväl, tror ärligt talat jag ALDRIG varit såhär sjuk som jag blivit nu, jag har aldrig haft så många symtom på bara några få dagar, tänk om jag dör?! omg.
Puss!

MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback