17-03-2012

Tjaa!

Om jag seriöst hade varit rik, så hade allt jag ägt varit grönt tror jag, tex mitt hus, min bil, massa av mina kläder, skor, örhängen(uttöjningar) osv osv, förstår ni ändå va fränt det hade varit? :D

Nåväl, igår när jag vaknade så hade jag feber, hostade och ont i halsen så jag stannade hemma från skolan, klev fan upp kl 7 och gick aldrig och la mig igen, på kvällen blev det värre och jag somnade innan 11 på kvällen, vaknade upp nu vid 9 och kunde inte somna om så nu ska jag nöta SoA tills jag ska tvätta, är ju familjen Johanssons tvättdag idag!

Förövrigt var det ett förjävla fint väder igår, verkar vara det idag med!
Kanske man går ut och går en sväng men då ska man ju först och främst få på sig kläder, vilket lät jobbigt xD



Förövrigt min nästa tatuering skulle jag tro!
Stjärnorna ska såklart fixas till mer, men dom ska vara rundade, längtar verkligen tills den är på armen :' D

MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback