18-03-2012

Tja!

Om jag kunde så skulle jag fan råna en bank, okej, kan kan jag ju alltid men menar nu att inte bli fasttagen eller att göra det på ett våldsamt sätt.
Då skulle jag direkt beställa min klänning till studenten, bleka skiten ur mitt hår, köpa ljuslila hårfärg, boka resa till stockholm för mig och mina buddies, boka en relax weekend för mig och mamma, köpa en dator+tv till mitt rum och möjligtvis en systemkamera, och en satans massa nya kläder, skulle slänga ALLA kläder jag har här hemma och köpa en helt ny garderob.
Jo men juste ny telefon med.

Önskedrömma kan jag ju alltid göra hehe..
Mamma och jag åkte förövrigt in till stan idag och lånade nya böcker till mig, på bussen hem diskuterade vi om vi skulle vinna pengar allt hon måste köpa till mig då, vi kom överrens med att det skulle gå på över 50 000 kr, och då är egen lägenhet i borås, dator, tv, möbler, redskap till hemmet osv inräknat haha, jag är dyr i drift..



MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback