03-05-2012

Skitdag..

Jag gick till vikarieförmedlingen idag - blev inte inskriven men en i min klass har blivit det..
På praktiken fick vi veta om vi fick sommarjobb där eller inte -  min klasskamrat fick det inte jag..
Jag försöker söka massa jobb just nu - Skellefteås sida är dum i huvudet..

SERIÖST! vad vill världen mig idag, allt går bakåt, dö säger jag bara, är arg..
Nåja, imorgon har jag nationella i Engelska B, sen massa idrott och sedan kl 6 blir det Disco med praktiken till klockan 8, sen ska jag åka direkt till klassfesten, hoff..
Hörs kanske imorgon.

MVH Jessica Johansson Kuronen





Kasta all skit åt helvete för idag blir en bra dag! <3

2012-05-04 » 08:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback