2012-06-01

Tja!

Äntligen är det Juni, det betyder att det är precis 8 dagar kvar tills studenten är, det börjar sjunka in nu, åtminstone litegrann!
Nåväl, jag kom ju hem från A igår och for lika fort hit till Kalix haha så är väl här tills söndag skulle jag tro, har ju massa aktiviteter med klassen jag måste gå på ;)

Vad jag har gjort idag?
Ja när jag och A väl vaknade på morgonen tog vi oss en promenad till coop och handlade och så gick vi till hans jobb en sväng, sen stressade vi hem till han för att han skulle hinna med bussen till Umeå för att sedan flyga vidare till Malmö, jag stannade kvar i hans lägenhet ett tag och sen åkte jag hem och ja nu sitter jag ju här.

Jag och syster åkte då in tidigare in till stan för att köpa hårfärg så idag ska hon få färga håret på mig, det blir mörkbrunt, kommer ångra mig som ett svin sen men skitsamma, allt är bättre än det jag har nu xD Nåväl när vi väl skulle gå över vägen till Willys så ser hon ett hål i marken, vad tror ni dumjäveln gör? Jo hon lyckas på något jävla sätt bli rädd för en bil och kliver ner i hålet och fastnar och det kör förbi massvis av bilar, jag dog skapligt mycket, skrattade så att tårarna seriöst sprutade! hahahaha....

Aja ska väl också försöka sova nu som alla andra i huset gör, alla dissar, jävla budget. Puss!



Tar väl nya bilder imorgon och visar er hur håret blev!

MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback