21-05-2012

Hej hej!

Åååååh nu är det inte länge kvar tills studenten, såg nu när jag kom hem att min kära mor tagit fram värsta ful söta bilden på mig som jag antar kommer hamna på mitt plakat!
Sweet!

Nåja, känner mig äckligt sliten, i lördags var jag och compani vaken till 7 på morgonen, eller ja, T somnade redan vid 4 typ, jag somnade 7 och A somnade väl vid 11 tiden på morgonen haha..
Så igår när jag skulle gå och sova var jag absolut inte trött, så somnade inte förän halv 3 och vaknade 5 för att ta bussen till skolan som förövrigt kändes hur ovärt som helst..

Nåväl, jag väntar på att mamma ska komma hem så jag får göra mat, det blir Tacos idag :' ) sen ska jag till hamnen och ha tjejsnack med Hannah! Det är as fint väder ute så bara att passa på innan piss regnet kommer..



Puss!

MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback