22-05-2012

Hej!

Ja jag satt ju tidigare på bibblan med lite people och hjälpte dom med projektrapporten, det gick faktiskt bra, sen gick jag och Hannah och väntade på bussen hem osv osv osv.
Medans jag satt på bibblan satt jag och kollade på massa kattungar, varför? Jo för jag och A har bestämt att vi ska skaffa en katt som kommer bo hemma hos honom mest pga att jag har hund här hemma som jag inte riktigt vet om han fungerar med katter.

Nåja så har mailat två st som har kattungar nu och förhoppningsvis så vill dom hålla dom tills efter min student, A åker ju iväg nästa vecka och då kommer vi inte kunna ses förän efter min student och lika att skaffa ett djur då man har gått ut skolan och vet att man har tid för den. ÅÅH jag är så glad, kattungar in my <3





Bilderna är tagna från Google!

MVH Jessica Johansson Kuronen





» Johan

Åh, jag älskar katter! De är så söta :)

Tänker skaffa katt när jag flyttar, men inget kan någonsin ersätta min lilla Ford, som vi var tvungna att ta bort för ganska exakt två år sedan nu... :/



SV: Nej, det är det verkligen inte. Jag tycker dock det kan vara lite nice att bli lite dragen sådär, men definitivt inte så man tappar allt omdöme och kontroll...

2012-05-28 » 20:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback