30-05-2012

Tjenis penis!

Ja jag och Hannah åkte då till skolan med gymnasiebussen och vi började egentligen 11.50, varför? jo för att vi är lata jävlar som inte orkar gå från stan. Så vi passade på att pussa på våra skåp en sista gång, nä men vi rensade ut dom och idag var ju liksom sista skoldagen, är ledig nu fram till nästa fredag = studentdagen, jag är jätte nervös..

Vi hade förövrigt student lunch idag, tacos var det och jag tröck som ett svin, as gott!!
Och här kan ni få lite bilder jag tagit den senaste tiden.
Och förövrigt åker jag nog till Skellefteå idag och kommer hem imorgon, puss.









MVH Jessica Johansson Kuronen






Du är porrig med mittbena.. Kan jag få ditt nummer?

2012-06-01 » 12:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback