02-11-2012

Bra dag idag!
 
Passet är färdigt
Min galaklänning har kommit
Min halloween outfit har kommit
 
Min mamma slutade tidigt idag och egentligen skulle jag inte fått min halloween dräkt förän måndag, meeen så bäst mamma som man har så ringer hon numret på avi'n och jagar rätt på brevbäraren så hon fick fara och hämta den :' D jag skrek som ett hej kom och hjälp mig men ingen kom då jag kom hem!
 
Nåväl..
Här är listan jag tänkte pröva mig på i 20 dagar, snodde den som sagt av Hannah så, puss hjärtat.
Börjar antingen idag, eller imorgon, höhöhöhööh
 
Dag 1. 5 fakta om mig själv
Dag 2. En bild på mig och min pojkvän
Dag 3. Typ av killar jag faller för
Dag 4. De viktigaste personerna i mitt liv
Dag 5. Dagens klädsel
Dag 6. 5 bästa låtarna
Dag 7. Min facebook profilbild
Dag 8. Något/någon jag saknar
Dag 9. Gammal och ny bild på mig själv
Dag 10. Min bil
Dag 11. Såhär är jag som person
Dag 12. Mina mål i livet
Dag 13. Mina husdjur
Dag 14. Mina syskon
Dag 15. En bild på min mobil
Dag 16. Detta får mig att bli glad
Dag 17. En bild på mig och mina syskon
Dag 18. Detta får mig att bli ledsen
Dag 19. Här handlar jag helst + bild på det jag köpte där senast
Dag 20. Mina absolut närmaste vänner






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback