Daily challenge 3

Typ av killar jag faller för
 
Hm, vi kan säga såhär..
Killar med magrutor, ganska vältränad osv är bara snygg på bild i min värld, eller ja, i verkligheten också men det är ingen sorts kille jag faller för.
 
Är inte utseende fixerad, nej nej.
Utseendet är bara ett plus i kanten, men oftast den typen av kille jag faller för är:
 
Ser bra ut i mina ögon
Genom snäll
Omtänksam
Retsam
Förstående
Humor
 
Det är ju som sagt insidan som räknas, och ju mer du lär känna en person, desto vackarare blir dom.
Men skulle jag få sätta ihop en egen kille (hahah låter stört) så skulle han väl ha tatueringar, piercingar, vara lång, ha lite tränade armar, inte synliga magrutor och gärna lite långt hår.
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback