Djävuls helg

Kortfattad historia hära..

Fredag: Kom till Gällivare, fick köra bil vilket resulterade i att jag råkade köra ner i diket, Arnolds mamma och hans bror kom för att rädda oss vilket inte gick så bra haha.. Knuffa en bil när man nästan är dvärg är inte kul

Nåväl, vi fick upp bilen när vi hade hämtat en traktor och då körde jag bilen som en kung, woop woop.

Lördag: Åkte ut med skotern, vi fastnade en gång, fick vända skoter 377484 gånger för hand, körde in i en sten så Arnold typ bröt höften och så började skotern krångla så vi fick så still i över 1 timme, förfrysta fötter ja..

Meen vi tog oss hem iallafall och nu när jag vaknade så har jag världens hemskaste träningsvärk i hela kroppen.
Tycker det är hemskt att ha det, men värt det. Äventyr med mig is the shit liksom, så otursbringande som jag är.

Lägger ut bilder imorgon, puss.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback