11-10-2012

Tja!
 
Räknade ut igår hur länge det var kvar tills Alanya, ehm...
Blev ju bara lite deperimerad kan jag ju säga..
  
dagar kvar till Alanya med Hääännaah <3
 
 
Seriöst, kan inte tiden gå lite fortare åtminstone?
 
Aja snart är det jul också, ingen i min familj kollar min blogg så jag tänker inte göra nån önskelista haha..
Kanske gör det ändå kom jag på, för jag kan ju alltid skriva en på papper åt my family yo.
 
Börjar 11 idag och vad jag gör vaken nu är en bättre femma, blir så när man väl stiger upp 47865 år före solen kommer upp..
Och idag ska jag träffa min fru!!!!!!!!!
Har saknat henne enda in i benmärgen, så vi ska gå ut och gå, beach 2013 har jag visst hört att det blir? ;)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback