EMA 2012, here I come!

Ni kommer inte tro mig!
Hannah skriver att jag måste ringa, as seriös.
 
Så säger den jäveln att hon vunnit biljetter till MTV galan i Frankfurt och hon vill att jag följer med!!!!
Asså jag kan knappt förstå det själv, hoppas dock bara det löser sig med pass, men ändå, jag har nog inte riktigt fattat det än men jag ska till tyskland och se dom största artisterna någonsin med min bästa vän!
 
Vem vill inte liksom uppleva något sådant med sin bästa vän?
OMG säger jag bara!





Vi kommer rocka tyskland babe! <3

Svar: Oh we will, du är seriöst bäst!Är inte många som får chansen att göra detta med sin bästa vän <3
Jessica Johansson

2012-10-25 » 17:44:31

hihi! Du är bäst också, vi är bäst tillsammans! <3 love u

2012-10-25 » 21:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback