08-09-2012

Hellu!
 
Är i Kalix om jag nu inte nämt det tidigare, minns ärligt talat inte haha..
Hannah är här osv <3
 
Så gårdagen när vi kom hit så började vi hinka vin, vi kollade resor och har nu bestämt oss att vi ska åka till Turkiet på All inclusive resa eftersom den passade oss bäst, mindre fickpengar behöver man osv, så jävla nice.
Längtar som ett as kan jag ju lova er!
 
Ligger i sängen just nu iallafall, vi var ju ut mitt i natten och gick en promenad, tror jag blev lite småsjuk efter det, halsen är då inte intakt.
Så ska väl kliva upp strax och göra thé :' )
Och nu avrundar jag, vi hörs på söndag eller måndag, beror på om jag ids blogga eller inte haha.
 
MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback