17-09-2012

Tänkte berätta för er nu om filmen jag såg tidigare!
 
 
 
 
Filmen hör väl till kategorin Mindfuck om jag uttrycker mig så.
 
"Den framgångsrike bokförläggaren Will Atenton slutar sitt arbete i New York City
för att tillsammans med sin fru Libby och deras två döttrar, slå sig ner i den
lilla pittoreska staden i New England. Samtidigt som de gör sig hemmastadda i
sin nya omgivning, upptäcker de att det har skett ett brutalt brott mot den
förra familjen som bott i huset"
 
Mina åsikter om filmen, den var faktiskt bra, du bör kolla på den hela tiden för att förstå den korrekt och inte distrahera dig med något annat. Men iallafall, den är helt klart sevärd, den är inte läskig enligt mig men har thriller i sig. Så letar du efter en film som inte är skrämmande men ändå biter sig fast, så är den här bra för dig enligt mig.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback