18-09-2012

 
För att läsa hela texten, klicka HÄR!
 
Det här var ärligt talat en av dom hemskade texter jag någonsin läst.
Det handlar om Sebastian 15 år gammal som levde med cancer.
Göteborgs tidningen följde honom ett litet tag innan han somnade in.
 
Cancer, fuck cancer.
Det har tagit så mycket liv i världen.
Tagit ens familj, vänner, bekanta även en själv ibland.
Mormors bröder har dött av cancer,
mormor har haft bröstcancer och har nu Leukemi (blodcancer),
min barndomsvän somnade in av Skelelettcancer
 
Det finns hur många som helt som fallit offer för den här cancern.
Det som oroar mig är, kommer jag få det?
Jag som är livrädd för att dö, jag vill dö när jag sover, då jag inte har ont,
men inte av cancer..






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback