30-09-2012

För två år sedan:

Hur gammal var du?:
17
Vilken klass gick du i?: BF2AB
Vad hade du för hårfärg? Blond sen brunett
Hur lång var du? 1.57
Hade du någon pojk/flickvän? Ja
Vad brukade du göra på fritiden?: Hänha med Madde och Fredde, sova, vara allmänt cp
Hur såg du ut?: Precis som jag gör nu, utan piercingar och lite kortare hår
Var allt bättre då?: Nej
Skulle du vilja gå tillbaka dit? Nej
Har du förändrats?: Beror väl på hur man ser det
Om ja, på vilket sätt?: 


För ett år sedan:

Hur gammal var du?:
18
Vilken klass gick du i?: BF3AB
Vad hade du för hårfärg?: Rödtott och brunett
Hur lång var du?: 1.57
Hade du någon pojk/flickvän? Komplicerat
Vad brukade du göra på fritiden?: Vara med Fredde, sitta hemma och se massa serier
Hur såg du ut?: Cool B-rud med sidecut
Var allt bättre då? Nej
Skulle du vilja gå tillbaka dit?: Absolut inte
Har du förändrats? Beror på hur man ser det
Om ja, på vilket sätt?: 


Nu:

Hur gammal är du?:
19 fagra jordsnurr
Vilken klass går du i?: Ingen alls, jobbar arslet av mig istället
Vad har du för hårfärg?: Brunt for the moment, snart mer färgglatt
Hur lång är du?: 1.57
Har du någon pojk/flickvän? Nej
Vad brukar du göra på fritiden?: Vara med Hannah, Linda, nöta för mycket Glee och andra serier haha..
Hur ser du ut?: Långt hår, angelbites, kort chey osv.


Har du:

Kysst någon?:
Ja
Sovit brevid någon av samma kön?: Ja
Sovit brevid någon av motsatt kön?: Ja
Hånglat med någon?: Ja
Slagit ner någon?: Ja
Fuskat på prov/läxförhör?: Åh herre min gud ja
Blivit kallad hora?: Ja
Kallat någon hora?: Ja
Druckit alkohol?: Nu känner jag mig så badass, men ja.

Vem:


Är din bästa vän?: Hannah, Linda, mig själv, mormor
Skrev du senast till på msn?: Hannah tror jag
Kramade du senast?: Fredrik
Pussade du senast?: Säpo och gills inte det, A
Sov du hos senast?: Mormor
Kan du lita på till 100%?: Hannah, Linda, Mormor, Mamma
Kan du säga allt till?: Läs ovanstående
Ringde dig senast?: Robert
Skickade ett sms till dig senast?: Hannah
Skickade du ett sms till senast?: Hannah


Vad:

Drack du senast?
Fanta makes me fantastic
Köpte du senast?: Ben och Jerrys
Gjorde du igår?: Var och badade med Carro, sen snodde jag mormors hus och sov
Ska du göra imorgon?: Jobba
Vill du göra just nu?: Baka
Åt du senast?: Fetto mat
Är närmast dig som är rosa?: Min bh






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback