Universe

Tjenis!
 
Har dö för jävla tråkigt och inget liv alls idag
Skulle ha jobbat men febern är kvar och jag är förkyld.
 
Så har städat mitt rum vilket behövdes som fan haha, även möblerat om lite så nu verkar mitt rum as stort, känns lite ensamt..
Och så ringde min fru idag att hon ska få fara till Vikarieförmedlingen och gå på datakursen så hon borde få börja springvicka, är så stolt över henne och glad för hennes skull!
Nu kanske vi får jobba ihop :' D
 
Ikväll åker vi till Risön och myser under helgen så ska fixa nå filmer vi kan se innan vi ska sova, kanske gå och handla nå gotta, nog för att jag har ananas och grädde, om nom nom nom haha..
 
Nåväl, kanske skriver sen, har ju inte riktigt något att skriva om.
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback