Leave tonight and live or die this way

Min födelsedag blev faktiskt oväntat bra!

Öppnade presenten från syster när jag vaknade, fick världens största hello kitty nalle så var i ren exstas!

Frugorna kom med tårta som dom bakat till mig, en hello kitty tårta, tack så jävla mycket Hannah och Sara, vad skulle jag göra utan er liksom? Älskar er, och tack Hannah som tog på sig från början att göra den♥

Drog in till stan och käkade, träffade Memlis och Ida, for hem och fick blommor och pengar av mormor och morfar, blev skjutsad till systemet och premiär handlade.

Och nu är jag på g själv till risön för en mys helg med mig själv, är väldigt nöjd hur födelsedagen blev!















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback