One of those days

Idag är en sån dag då jag vill låsa in mig här i huset, stänga av mobilen, lägga mig och i sängen och bara grina ögonen ur mig.
 
Jag har så mycket ouppklarade saker med människor jag vill få ett avslut på som jag vet att jag aldrig kommer få
Jag har så mycket känslor som bubblar under ytan som jag jämt och ständigt trycker ner
 
Tände till idag på världens minsta lilla grej och ja nu sitter jag här med tårar i ögonen och vill bara försvinna från jordens jävla yta
 
Och ångest har jag, jag vill verkligen inte för fem öre bo i Luleå mer, jag mår så jävla dåligt av att ens tänka tanken av att jag måste fara tillbaka dit för att jobba, hade jag haft körkort hade jag bott här och kört till lule varje dag för att arbeta..
 
Jag orkar inte..






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback