No one could climb it

Tja!
 
Hunnit med massa idag känns det som även fast jag knappt gjort något haha..
 
Nåväl, var en sväng till Niklas idag och lämna hans telefon, kom hem och fick min julklapp av mormor och morfar (täcken och kuddar till min nya säng som ska inhandlas snart!) sen började jag (fucking hör och häpna nu allihopa) städa, dammsög hela lägenheten och skurade, har nog inte skurat mitt rum på gud vet när haha..
 
Och nu har jag gjort mat, love it.
Så nu tänkte jag slå igång sons of anachy avsnitt som jag missat och bara njuta.
Förövrigt fick jag mina tågbiljetter idag, NERVÖS CHEY..





» Ronja

Läs gärna min blogg :)

Svar: Absolut!
Jessica Johansson

2013-12-18 » 20:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback