Now its over

Nu är julen över äntligen!
 
Även om jag nu inte var sådär super taggad på att fira jul så var det kul ändå, vi for ju som sagt till Kalix jag och mamma för att fira jul med Mormor, Morfar, Syster, Jens och Paulina, och vi har ju två hus där så vi delade upp oss allihopa på tre olika ställen haha..
 
Jag och syster sov i husvagnen som var satans varm (ja vi har en husvagn utanför ena huset på gården, campa absolut!) mormor, morfar och mamma sov inne i standard huset om vi säger så och jens och hans brud sov inne i andra huset där vi firade jul!
 
Det roliga var att dom som bodde där innan (vi kände dom, eller ja mormor kände dom osv.) hade aldrig riktigt fira jul där eller tagit in en julgran och sånt pyssel, så satt vi och pratade om det då hörde Jens en knackning på dörren, ingen var där, när vi öppnade julklapparna och sa nått om granen så hörde vi ringklockan som sitter på insidan och finns ingen knapp till den på utsidan.
Haha love it!
 
Nåväl är nöjd över mina julklappar, ska fota dom och lägga ut här sedan.
Nu ska jag bara mysa ner mig i min säng, längta efter min nya som jag mest troligt får i Januari om jag har tur.
Har just betalat bort räkningar osv så den bördan är borta i alla fall.
 
 
Sådär var jag klädd förövrigt på julafton!
Var då satans kallt att springa mellan husena xD
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback