I'll be dancing with myself

Dagen gick någolunda fort, av någon konstig anledning är jag sjukt trött trots jag sover cirkus 8 timmar varje natt..
 
Nåväl, sitter här och kollar i systers tatueringstidningar, är så grymt taggad på att boka tid och göra en lår tatuering, eller kanske över armen, har fan ingen aning..
Och ja självfallet hittar jag massa inspiration, tror ni jag kan bestämma mig?
 
Icket i detta fall, Hannah får hjälpa mig haha, stackars utsatta jävel.
 
Tänkte dra ner Heroes serien, inte sett den på säkert 2 år, älskade den så kan vara kul att se på.
Förövrigt, var det fint väder idag i kalla sunderbyn
 
(snö och is festivalen är imorgon, så barnen från en avdelning har fått göra en hand och färglägga den! Min avdelning ska göra nå bokstäver osv, woop woop!)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback