That when we uncover

For till stan med Hannah och Sara en sväng idag, Hannah köpte en bok till mig och henne som vi ska skriva våran "bucketlist" i, helst hade vi velat ha en polaroid kamera för att kunna sätta in korten där men det löser sig!
 
Så gick vi och bokade klipptid till mig, så nu har både jag och Hannah klipptid samtidigt, hon lär ändå måsta vänta på mitt jävla tjock sauta hår haha..
 
Så lånade jag sista 50 nyanser boken av henne och hon lånade Rebecka Fitzpatrick serien och dom första delarna av House of Night serien av mig, nu jävlar ska det läsas!
 
Fick förövrigt hem mina nya uttöjningar idag, beställde dom fan i onsdags, dom skickades idag och fick hem dom idag, nöjd tjej!
 
Öronen är ju färdiga for now iallafall, båda är äntligen 16, mitt högeröra har väntat på denna dag i säkert 3 år haha..
Ska även möta upp gulle Dennis någon dag och få några smycken på 18mm, utifall att jag vill töja upp till det, väldigt snällt av honom! :' )
 
 
 
Om ni nu undrar över "rodnaden" under vänster lobe är det för att det fortfarande läker, behöver bara smörja örat lite så mår det bättre! Höger lobe ser mindre ut men det är för att trä smycket är tjockare än stål smycket :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback