You gotta get up and try try try

Jag sov 4 timmar inatt, varit dödstrött hela dagen men tänkt, nä Jessica, nu ska jag allt vända på dygnet.
Jo tjena i arslet på en ko jäveln..
 
Här sitter jag 23:37 och är super pigg, va är det för jävla fel på mig?
Less, och så börjar jag liksom 7:30 och måste stiga upp 6, de vill säga om 6 timmar drygt..
Hatar det här.
 
När jag väl lägger mig och ska sova börjar jag komma på massa ställen jag vill resa till, fantiserar ihop att jag går skola i England och är roomie med en snubbe, bla bla bla haha, bara fula fantasier helt enkelt som vägrar komma när jag åtminstone är klarvaken och inte behöver sova.
 
Så just därför ska jag se massa Prison Break tills jag blir trött, om jag ens blir det, och kriga mig själv att jobba sen, brukar gå ganska fort på fritids ändå!
Puss!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback