Just give up

Tjenis!
 
Är ju som i Kalix, vilket aldrig leder till en bra uppdatering.
 
Fredag: Mattis kom och umgicks med mig, vi pratade massvis, for och raggade lite.
 
Lördag: Vaknade 2, gjorde middag, umgicks med Mattis, vi for till Happis och såg en as cool solnedgång (solen rörde sig as snabbt, man kunde verkligen se det), käkade max mat, körde på en fågel :' (, sen for vi mot Kalix, snurrade ett tag där och så for jag hem.
 
Söndag: Chillade mest, träffade Tom och Jimmy på en rök på kvällen.
 
Idag har jag cyklat över 2 mil med mormor, vi har varit och handlat i Kalix, köpt nå klädesplagg, ätit och bara myst på. När jag kom hem somnade jag en stund och när jag klev upp bakade jag Semifreddo och mormor bakade bullar.
 
Ska väl se några fler Pretty Little Liars, SARA DET ÄR DITT FEL!
Är seriöst helt jävla fast.. måste försöka ladda ner säsong 3 då jag snart kommer se klart säsong 2.
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback