Klubbviken

Idag mina kära undersåtar har jag varit ingenstans mindre än på Klubbviken!
 
Senast jag var där var för 5 år sen så kändes lite nostalgiist eller hur man nu säger haha..
Jag och Carro tog 9 båten ut dit och kom inte hem förän med 5 båten, så har alltså legat och pressat hela dagen i solen, badat i det SVINKALLA vattnet, men är man en kämpe så är man.
 
Var sjukt mys i alla fall, är som kul att komma ut i skärgården för det är jävligt fint här i Luleås skärgård, kan dock tänka mig att Stockholms slår det med hästlängder, men ändå!
 
Såå nu tänkte jag slänga mig i ett bad, duscha och sen sova för imorgon har jag ett sista stängningspass på Arealens förskola, jobbar dock med nya människor imorgon än dom jag jobbat med tidigare trist nog, men det ska nog gå bra!
 
Så vi hörs imorgon!
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback