Står tysta kvar

Åh vad jag älskar Oskar Linnros nya låt Hur dom än, den är så äckligt braaa!
 
I alla fall, jobbar hela denna vecka också, har stängningspass på torsdag annars jobbar jag nog bara vanliga tiderna jag är bokade på.
Blir även bokad nästa vecka 2 dagar, stängningspass och öppningspass.
 
Direkt efter jag kom hem idag somnade jag i fan 4 timmar tror jag det blev, inte bra att jag sover så länge men är garanterat trött senare ikväll, som plåster på såren att jag sov så länge drog jag med mamma på coop och köpte glass till henne och ost+kex till mig, så JÄÄÄVLA gott en sån här måndagskväll.
 
Nu ska ni gärna få hjälpa mig dock.
Tänkte boka klipptid (om jag nu kan bestämma mig haha) och klippa av mig allt hår isåfall, nä men inte allt men ganska kort i alla fall och blir jag onöjd så köper jag nå löshår.
Bara det, hur fan ska jag klippa?!
 
 
Ungefär nånting i den här stilen hade jag väl tänk mig, eller ska jag vara as bold och våga mig på denna frisyr?
 
 
Hade ju varit fränt, nåväl, VOTE ON BITCHES!
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback