It goes on and on

Har faktiskt massvis med  bilder kvar från Turkiet resan, men dom är på människorna jag hängde med och med respekt för dom tänker jag inte lägga ut dom.
 
Sååå är ni intresserade av att se dom får ni väl komma hit haha..
 
I fredags drog jag och drack med mina fina, for hem till Eric och däckade där då det åskade och jag vägrade gå hem(det roliga är att Eric och jag bor extremt nära varandra haha)
 
Vaknade vid 11/12 tiden, drog till stan för att käka med Sara och Maja, vi såg massa fula människor springa runt på stan utklädda haha fattade nada, så var det nån extremt konstig teater vi såg på, gjorde mig bara mer mindfuck ärligt talat.
 
När jag kom hem söp jag ner mig själv i fyllan, kiddin, jag drack några cider i min ensamhet till nå filmer och myste på, och ja nu är det söndag och jag försöker lägga band på mig själv att jag ska jobba hela nästa vecka.
 
Är inte ett dugg taggad men ska fan jobba, måste ha nå cash under sommaren!
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback