Monday

Dagen har spenderats med min kära fruga.
Vi drog och käkade kina och så passade jag på att köpa en snygg väska, älskar färgen!
 
 
Anyhoe, i helgen var det ju ferre haha..
Var galet kul, jag sov på ett golv i slutet för att alla platser i soffan var upptagna, jag och hänki gick hem till henne efter nån timme och sov i hennes säng, for hem vid 10, sov bort hela jävla dagen, och så vaknar jag upp med mystiska märken och blåmärke?!
 
Kul var det i alla fall, min kropp mår då skit efter ha sovit på golvet, tog mig knappt upp imorse hah..
 
Hänki har betalat in våran Alanya resa nu, 78 dagar kvar, är så taggad så jag skulle kunna kissa på er, bokstavligen.
 
Ska lägga mig och ha sex med Ben & Jerry's nu, puss.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback