This will be the year

Glömmer bort att jag piercat andra näsvingen hela tiden, råkar alltid pilla till den..
 
Nåväl, jag mötte upp frugan i stan så gick vi ju ner på isen för att vara med i rekordet i världens största tumme like saken. Vilket vi slog så något bra kunde lule tydligen göra.
 
När vi väl kommit in i tummen så började paniken komma om att tänk om isen brakar, så vi ställde oss vid kanten, tror ni inte isen började krakulera under snön?
Hhaha jag lovar, jag sprang ut därifrån, fick sån panik.
 
Sen gick vi land och rike runt bara för att äta mat, gott var det i slutändan i alla fall.
 
Nu tänkte jag lägga mig och läsa och fortsätta vara en bitterjävel, puss.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback