Written in the stars

Tjenis!
 
Är sjuk igen, så äckligt less på det..
Svimmade raklång i hallen 3 gånger, några gånger i sängen, sprängande huvudvärk hela tiden osv.
 
Nåväl, en polare var hit och surra lite med mig, sen drog jag till mormor och hämtade hem Säpo, och nu försöker jag tigga med mig Linda på max då jag inte käkat något idag och känner att jag ids fan inte laga mat.
 
Och jag har inget liv så har inte så mycket att skriva.
 
Bokat tatueringstid idag, 19/6 är första sittningen, woop woop.
Bokade bio biljetter till mig och hänki idag, ni får se imorgon vad vi ser!
 
Puss





Du är väl medveten om att man inte ska vara med en nygjord tatuering i solen första 3 månaderna om man inte tänker förstöra den totalt och sedan ha guinnies fulaste tatuering for life?

Svar: Ja jag är väl medveten om det.Har tatueringar sen tidigare så är inte helt tappad baki flötet men tack ändå :)
Jessica Johansson

2013-03-16 » 17:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback