Dag 19

Vilken sport jag tränar/tränat & åsikt
 
HAHAHA
Alla som känner mig vet hur jävla lat jag är, att utöva en sport är inte något i livet jag nog skulle göra.
Fast visserligen, hade velat börja rida..
 
Nåväl så jag tränar ingen sport just nu men har prövat
 
Balett
Cheerleading
Fotboll (aldrig seriöst, spelade bara på skolan)
 
Baletten kommer jag inte ihåg då jag var typ 5 eller nå
Cheerleadingen provade jag endast 3-4 gånger innan jag slutade för jag hade sån hemsk träningsvärk varje gång efteråt
Fotboll spelade jag när jag gick på lågstadiet ute i Ersnäs, slutade spela med alla andra då jag fick en boll rätt i nyllet och blev bollrädd.
 
Cheerleadingen var nog roligast att utöva även om jag inte körde nå mycket, men hade jag fortsatt hade jag garanterat varit lika bra som Madde :D
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback