FuckMyLife

På jävla fucking allvar, vad är det här för jävla skit?
 
Nu i flera dagar har jag varit vaken tills typ 1 timme innan jag ska upp och jobba, sen har jag äntligen däckat.
Igår sov jag 1,5 timme, somnade dock när jag kom hem men har inga problem att somna om osv.
 
Men mina jävla fotleder spökar as hell, måste smörja in varje natt minst 3 gånger innan jag somnar med en kylande salva, så dom gör att när jag väl är trött kan jag inte sova.
 
Inatt har jag inte sovit något alls, kl är snart 8 och jag är fortfarande vaken.
Fuck this shit säger jag bara.
 
Sådär såg det ut på jobbet igår förövrigt, började snöa som fan, så när jag far till jobbet imorgon blir det täckbyxor!
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback