Själen är förlorad

Åh vad jag älskar Fonky Fresh!
 
Ja jag vet att man lyssnade på hans musik för flera år sen, men dom stämmer in så satans bra på mitt liv för tillfället så jag älskar dom.
 
Har ännu inte somnat förövrigt, suger ganska hårt.
Inte bokad på jobb idag i alla fall vilket är ganska skönt, ska in till stan på nån timme och möta upp min älskade Hannah och få tillbaka nå böcker jag lånat henne.
 
Får se hur länge jag lyckas hålla mig vaken, vore ju super om jag lyckas hela dagen tills typ 10 ikväll, skulle älska mig själv om det gick.
Måste bara ha något att sysselsätta mig med.
 
Levlade upp min gubbe i wow inatt till 20 som är högsta i trial versionen, bara göra en ny och ha det som sysselsättning kanske.
 
Puss!
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback