50 things

Fick en kommentar för några veckor sen om jag kunde skriva någon fakta om mig själv.
Så tänkte att jag kunde göra en 50 saker ni kanske inte visste om mig.
Vilket dom flesta ändå lär göra men ändå för skojs skull!
 
1. Jag använder Kuronen och Morin som efternamn även fast jag bara heter Johansson egentligen
2. Jag har två systrar varav ena pratar jag aldrig med
3. Min mormor är min allra bästa vän
4. Klarar mig inte utan min mamma
5. När jag är ledsen lyssnar jag på musik som får mig att grina ännu mer
6. Jag är ofta ledsen även fast jag inte visar det
7. Jag blir väldigt lätt sur/sårad
8. Jag är melodramatisk
9. Klarar inte av att städa/diska utan att bli grinig eller arg
10. Kan i hemlighet laga mat tydligen (även fast jag alltid säger att jag inte kan)
 
11.Jag gillar att sminka många färgblandade sminkningar som utmaning
12. Jag använder alltid mjukisbyxor
13. Jag gillar inte tighta jeans (även fast jag har det ibland)
14. Jag gillar väldigt blandad musik, allt beroende på humör
15. Mitt humör är väldigt skiftande
16. Jag gillar att umgås med folk som är äldre än mig
17. Jag älskar att färga mitt hår i olika färger
18. Jag hatar när folk stirrar på mig
19. Går inte en dag utan att jag sjunger litegrann
20. Jag önskar jag kunde bli en världskänd artist
 
21. Jag har sökt till både Idol och Talang
22. Jag har ingen förebild i mitt liv
23. Jag saknar skolan (bara att hänga där, inte lektionerna)
24. Jag för ofta diskussioner  med mig själv på engelska
25. Jag hatar att kliva upp tidigt på morgonen
26. Är en nattuggla vissa perioder
27. När jag jobbar jobbar jag bäst på få timmars sömn än många timmar
28. Jobbar som vikarie på förskolor och fritids
29. Vill plugga vidare till lärare för högstadiet inom engelska, svenska och svenska som andrahandsspråk
30. Vill flytta bort från Luleå
 
31. Vill flytta bort från Sverige nått år
32. Vill gå gå bartender utbildning
33.Jag älskar piercingar och tatueringar
34. Jag har för tillfället 8 piercingar (öronen inräknade)
35. När jag har råd kommer jag fylla min kropp med tatueringar och piercingar
36. Jag är sjukt nålrädd
37. Jag har bara varit utomlands 2 gånger (räknar inte med Finland)
38. Jag trivs bäst i min ensamhet
39. Jag älskar att läsa böcker
40. Jag kan inte vara med killar under en längre tid utan att få panik och måste få ensamtid
 
41. Jag är beroende av saft
42. Jag älskar choklad och lakrits
43. Min vikt stör mig inte bara min kroppsbyggnad
44. Vissa i min familj har mobbat mig verbalt om min vikt i flera år
45. Jag och min helsyster klarar inte av att umgås utan att slåss eller gapa på varandra litegrann
46. Jag skulle gå under om Hannah lämnade mitt liv
47. Jag säger alltid att jag inte vill ha en pojkvän men jag ljuger, jag är bara rädd att bli sårad
48. Mitt längsta förhållande höll 6 år
49. Jag är en myssjuk människa
50. Vissa stunder tål jag inte att någon rör i mig.
 
Där har ni 50 saker om mig, haha var fan svårt..






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback