Dag 8

Ett pinsamt minne
 
Hm kan inte riktigt välja vilket av dessa som är pinsamt så skriver båda.
 
Jag och Linda var på stan, jag gick i min egna lilla värld och vi ska gå ut genom en sån där snurröppning, jag tittar upp på den och ser att den snart är öppen så jag kollar ner i telefonen igen, kollar upp och är hundra procent säker på att den var öppen så jag går rätt in med skallen och knät in i rutan så det smäller till högt och jag flyger rätt bak.
Pinsamma var att det var mycket folk bakom och brevid som började utbrista oj, herregud, hur är det med dig?
Kan då säga att jag sprang därifrån.
 
Hade piercat tungan 3 dagar innan, den var grymt uppsvullen och jag kunde inte riktigt äta annat än flytande mat.
Skulle ta bussen till Linda, så när jag står och röker känner jag att jag börjar bli lite vimmelkantig i skallen men tänker att äsch jag hinner ta mig in på bussen och sätta mig, går fram mot bussen och känner hur hörseln försvinner och sakta men säkert synen, då väl står jag i ingången till bussen och faller ihop på golvet skakandes, alla på bussen stirrade plus dom bakom mig, nån tjej hjälpte mig upp och höll koll på mig hela vägen till porsön haha..
 
Jag är inte speciellt skillad ibland!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback