Blazing force

Tjenis!
 
For inte till mitt älskade Kalix igår, jag insåg att jag hade hundra kilo tvätt att ta itu med..
Såååå det har jag sysselsatt mig med hitills.
 
Nä men igår så hängde jag med Daniel en sväng, hann inte ens hem så bad Eric mig komma till Johan som bor porten brevid mig, dom söp ner mig i fyllan, vi såg nån sjukt störd pundar film som heter Spun om ni nu vill kika in vad det är för något stört.
 
Så drog Eric hem och jag sitter där som ett fån med Johan som jag inte känner eller har träffat förut, slutade med att jag sov där för jag orkade inte gå hem för fem öre.
 
Så ja nu har jag snart tvättat färdigt, ska gå och diska sen gå på affären och köpa nå gott, mysa ner mig i sängen till Gossip Girl och inte jävlat röra mig en millimeter!
 
Hittat dö snygga skor också..
Måste bli rik
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback