Burn burn burn

Jag suger på att blogga i know.
 
Ni får komma hit och sparka lite på mig kanske jag blir bättre!
 
Mormor och morfar har då åkt hem nu så nu är jag ensam i huset, känns lite skönt att ha ensamtid med sig själv ändå, lyssna på hög musik, sjunga arslet av mig, laga mat när jag vill, speciellt är det skönt att vara här själv när jag vet att jag inte kommer kunna komma hit på ett tag sen då jag ska satsa på att jobba tills jag gråter blod.
 
Nä inte gråta blod men åtminstone jobba hårt som satan så jag får ihop cash, ska ju utomlands nästa sommar, ska försöka ta mig till Stockholm en helg osv.
 
Nu ska jag lira lite wow sen kirra mat, sen vette fan!
Puss puss!
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback