Cannonball

Är back in Götet, HALLELUJAH!
 
Fyfan känns som att jag reste heeeeela dagen, planet från Luleå gick 9:55, kom fram till Arlanda typ 11, 12:55 gick planet till Göteborg, blablabla, kom inte innanför dörren förän typ 4 eller nå..
 
Höll på att dö hungerdöden så mötte upp Niina och Jonne i stan (hahaha Niina kasta sig på mig ut från bussen och kramade nästan ihjäl mig haahhaha!) så drog jag och käka.
Vi mötte upp hennes kille och hans polare så drog vi till Vasaparken och chillade några timmar, min babe Camilla kom också dit!
 
Sen satt jag och Millan i stan och snacka lite skit så for jag hem hit och nu ligger jag bara här och försöker bli trött..
Ska upp tidigt idag nämligen, ska följa med Niinis till hennes jobb och hålla henne sällskap, WÅP WÅP!
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback