Live love laugh

Tjaa!
 
Sen senast har detta hänt:
 
'Vart på Akuten hundra gånger typ pga ledsen mage, blev fan attackerad med nålar, sista gången stack dom mig 5 gånger.... Men läkarna var snygga så jag klaga inte ;)
Jobbade i Måndags 4 timmar
Min mobil gick även sönder i ett vredesutbrott i Måndags så levt utan mobil i 2 dagar har äntligen fått låna en..
Hunnit beställa en ny som borde komma imorgon!
Beställt en utlandsresa med Mamma!
 
Såå på lördag åker jag och Mamma till Turkiet, Alanya!
En vecka bara men skönt att få komma iväg!
 
Idag har jag inte gjort speciellt mycket, mamma väckte mig kring 9, så for vi till stan och fixade polis papper åt mig, växlade pengar och så lånade jag några böcker så jag har nått att göra på planet om jag nu inte ser film hah..
 
Men längtar redigt mycket till imorgon då jag får min nya telefon, så jag ÄNTLIGEN kan använda facebook, instagram osv, går inte att ladda ner appar till denna telefon på något konstigt höger (eller så äre jag som är för dålig)
 
 





Saknar dig!
Var i Alanya ska ni? Var där för en månad sedan, helt underbart ♡

Svar: Saknar dig massvis meeeed! När jag väl hälsar på i Gbg igen så måste vi ses <3 Vi ska till Kleopatra Beach Hotel :D så skönt att vara mitt emot stranden :D
Jessica Johansson

2014-08-20 » 14:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback