Day 1

Första dagen i Karlskrona spenderades såhär:

Mötte upp finaste Felix, vi gick till hotellet så jag kunde checka in, ganska cozy rum ändå!

Sen gick vi på Donken så jag fick käka, efter det gick vi runt runt i stan och pratade om allt möjligt, är så sjukt jävla fint här, julbelysningen är too die for.

Efter det drog vi tillbaka till hotellet och kollade på How to train your dragon 2, jag följde honom till bussen och nu ligger jag här och kollar på film samt skriver med Elin :D

Så min första dag här var awesome!
Ska försöka ta några bilder imorgon på stan hur det ser ut så ni får se.

Puss!

Btw, fick denna av Felix just innan han klev på bussen hem, så underbart fin människa ♡







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback