Stockholm

Inte orkat uppdaterar på några dagar sorry för det.
 
Drog i alla fall till Stockholm den 2, Linda ringde och ville vara spontan så bokade oss två tågbiljetter till Stockholm samma kväll.
 
Vi kom fram kring halv 10 på dagen den 3, drog på donken och käkade medans vi inväntade SEGASTE Robert ever, var kul att få träffa min babe, vi gick runt hela jävla dagen typ.
Så kom Eddie in till stan och umgicks med oss tills vi fick för oss att fara till Uppsala av någon konstig anledning, vi fastnade då där och väntade på tåget till Umeå tills 11 på morgonen.
 
Sov sjukt sämst kan jag ju tillägga.
Vi bytte tåg i Sundsvall så då träffade jag Fredrik en sväng dära, sen chillade vi i Umeå en timme innan bussen till Luleå gick, däckade ganska hårt då jag kom hem.
 
Dagarna efter det har jag inte gjort speciellt mycket, hängde med Alexander igår till idag, sen när jag kom hem käkade jag och nu ligger jag här i sängen och försöker tagga till jobbet imorgon ;d
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback