Stor saknad

Ni anar verkligen inte hur mycket jag saknar denna brud, vi må bara ha kännt varandra sen i Februari men vi klickade direkt, och det känns som att vi har kännt varandra i flera år!

Vi umgicks först bara när Camilla umgicks med henne men sen hade vi våran första ensamma kväll 14 Februari (alla hjärtans dag) och sen dess har vi inte kunnat sluta umgås eller prata med varandra.

Hon förstår mig bättre än många andra av dom jag känner, hon dömer mig aldrig och vet exakt vad hon ska säga för att få mig glad även om hon inte känner mig så jätte bra.

Hon har blivit en av mina bästa vänner, en soulmate och jag kan absolut inte tänka mig att bryta kontakten med denna människa för hon är så underbar, likaså hennes 6 åriga son.

Finaste du Niina, jag saknar dig så det gör ont, snart är det 2 månader sen vi träffades sist och det känns som evigheter sen, men snart förhoppningsvis ses vi, älskar dig hjärtat och jag finns här för dig dag som natt <3













Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback