Live love laugh

Vi börjar väl såhär då.
 
Fredag: Elin kom äntligen hit, jag gick skola 2 timmar sen drog jag och träffade fina Pontus på en fika, åkte hem till en sovandes Elin och en uttråkad Camilla, hon drog ut och jag satt i min ensamhet och tråkade ahha..
 
Tillslut vaknade då Elin och vi drog till Davids polare Kim och festade där med några sköna människor, vi kom hem halv 9 på morgonen, men ack så kul det var!
Fick agera frisör och dreggla över massa tatueringar.
 
Lördag: Klev upp kring halv 2 för att dra till stan och köpa alkohol som sluta med att vi sprang runt överallt och jag blev bara grinig haha, vi gick till nagelsalongen där Niina, Camilla och Jonne var, så får Elin för sig att göra fransförlängning så jag fick sitta där i över 2 timmar typ..
 
Kvällen kom och vi drog till Rockbaren och drack litegranna, var då förjävla kul ändå!
 
Nu idag ska vi och käka pizza och handla käk så puss!
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback