Make this life last forever

Vi börjar väl med gårdagen
 
Jag sov bort hela dagen som vanligt typ, drog in till stan för att möta upp Millan och dra hem till henne för att fixa käk som vi lovat att göra åt hennes madre, Katta gillade det och älskade efterrätten (Semifreddo tårtan) se på fan vad jag kan asså!
 
När vi väl slutat ha matkoma drog jag och Millan till stan och mötte upp kära David, så kom Sebastian och hans polare och drog med oss på en krog som heter Skål, lite proud är jag ju som ens kom in då det var en 22 års åldersgräns.
Såå jag gick ut igår i Adidas prasselbyxor, osminkad med håret i en toffs och en tjocktröja hahaha, nångång måste ju bli den första tydligen.
 
Nä men var sjuuuukt trevligt där, vi träffa en skåning och hans polare bjöd på öl, vakten där var för jävla snygg och trevlig och alla vi mötte var bara awesome, FLYTTA HIT HANNAH, YASMINA, ELIN OCH LINDA!!
 
Idag ringde Niina och väckte mig som vanligt ;)
Så drog in till stan och mötte henne och hennes son så gick vi och lekte i en lekpark, tror faktiskt jag och Niina hade det mer roligt än Jonne xD
Camilla kom in efter ett tag så gick vi bara runt runt och lodade.
 
That was mah daaay bitches.
 
<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback