One minute

Tjenis!
 
Gårdagen började med att Niina ringde och väckte mig, hon fråga om jag kunde hämta hennes son på dagis och såklart ställde jag upp på det så for och hämta sötkorven så åkte vi in till stan och mötte Niina och snacka lite skit.
 
Drog sedan och mötte upp Camilla och Katta för att handla mat inför imorgon och efterrätt.
Så vart bjuden på käk där idag med och prövade även käka vit mousse choklad, sjukt gott!
 
Idag blire a'la nudertjaffs och semifreddo tårta, om fucking nom säger jag då bara!
 
Efter vi käkat så drog jag och Millan in till stan en sväng och träffade på hur många jävla fältare som helst (typ som vuxna på stan, dom kan ge tips om jobb, praktik ställen, prata om man behöver osv) två av våra favoriter var inne som aldrig har en tråkig stund med oss haha.
 
Jag och Camilla är så pass hyper på kvällarna och då blir vi helt fuckade så dom som är i våran omgivning får dö lite av skratt, kul att man förlänger någons liv i alla fall ;)
 
Så nu ligger jag här hemma och ska snart sova hade jag väl tänkt mig, hade planerat på att kliva upp tidigt idag då jag behöver vända på dygnet jobbigt nog.
Kanske drar förbi Niina en sväng så man hinner umgås längre med tanten.
 
Puss!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback