Fifty shades of Grey

Åh börjar läsa  Fifty shades igen, tror detta blir tionde gången jag läser igenom denna serie, bevisar uppenbarligen bara hur bra jag tycker den är?
 
Nåväl, äntligen har jag fått tummarna ur röven och ringt till Soc (ska söka försörjningsstöd) och även ringt till vikarieförmedlingen så nu är det good to go att jobba!
 
Idag har jag då inte gjort mycket, har myst i sängen hela dagen sen städade jag upp litegranna (har vart världens bombnedslag sen jag flyttade hem med alla grejerna) och nu kom jag nyss upp ur ett bad.
 
Såå nu ska jag börja fixa till mig sen åka och möta min fina Linda, ska sova där inatt så vi ska ta en kaka och prata ut om våra problem haha :D
 
Hoppas ni får en mys kväll ni med! :*
 
Förövrigt så saknar jag min pingla och hennes underbara son Jonne, måste komma och hälsa på, helst nyss!!! <3
 
 





» kalix

Kom till raiz och festa och strula sötnos

Svar: Hah jo men kommer direkt då änna :D
Jessica Johansson

2014-05-09 » 23:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback