Turn down for what

Hola, como estas?

Sov hela helgen hos Linda, vi drog ett spontanbad på Lulsundet och ja det var lite kallt men ändå ;)

Sen jag kom hem på söndagen har jag bara legat i sängen och mojsat, läst massa Fifty shades, dampat lös osv.
Ska egentligen ha Soc möte idag men skiter i det och drar och jobbar istället 9-15:30, behöver dra in lite cash så jag har nånting att överleva på..
 
Förövrigt har typ mitt tandkött/visdomständer börjat hata mig..
Speciellt på vänster sida, inte kunnat äta normalt sen i fredags, vilket stör mig för jag vill kunna äta mat.
 
Mamma ringde tidigare från grillen och fråga om jag skulle ha något, tackade nej men vad tvär hungrig men ah kan ju knappt tugga utan att ha skit ont så vafan, jo men när hon kommer hem då kommer hon och blåser in gå jävla lukten i rummet, HAHA orkar inte hur evil hon är ibland.
 
Aja nu ska jag försöka somna så jag orkar jobba, puss!
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback